עיצוב בלונים לבריתה: רעיונות לעיצובים מושלמים

מזל טוב! נולדה לכם ילדה מתוקה וכעת אתם מתכננים מסיבת בריתה יוצאת דופן אשר אליה תוכלו להזמין את כל האנשים שאתם אוהבים.

על מנת לחגוג חגיגה אמתית עם קונספט מושלם לארגון בריתה – חשוב שתדעו כיצד לעצב את החלל שבו אתם חוגגים את האירוע וזאת כדי שהוא יהיה מזמין, מושך ויצירתי.

אחת הדרכים לעצב חלל לבירתה היא באמצעות בלונים. אבל אילו בלונים מתאימים לאירוע מסוג זה? וכיצד מתכננים עיצוב בלונים לבריתה? כל התשובות והטיפים בהמשך.

עיצוב בלונים לבריתה

לפני הכל – השתמשו בראיה מרחבית

לפני שאתם מתחילים לעצב את החלל שבו תחגגו את המסיבה בעזרת עיצוב של שלל חפצים ובעיקר בבלונים, חשוב שתדעו לספר את מקום לפי ראיה מרחבית. נסו לקבל שרטוט של החלל מבעלי המקום והבינו היכן תרצו להציב את השולחנות, איפה תרצו להעמיד את זרי הבלונים, והיכן נמצאת הכניסה המרכזית למקום.

אם אתם חוגגים מסיבת הבריתה במקום מוכר כמו במרפסת בבית או בגינה, נסו לפנות כמה שיותר את השטח תוך שאתם  משרטטים ומתכננים תכנית עיצוב על נייר: בכך תוכלו לדעת כיצד להציב את הקישוטים, כמה בלונים צריך לרכוש וכיצד לתכנן את האירוע.

עיצוב בלונים לבריתה

אם בעבר בלונים היו עשוי גומי ומוגבלים לצורה עגולה וצבעים בודדים: הרי שכיום הם הפכו לחלק אינטגרלי בעיצוב, תוך שישנם בלוני הליום המנופחים בגז ויכולים להיות יציבים ונישאים לגובה לימים שלמים תוך שניתן למצוא בלוני פלסטיק וגומי קשיחים בשלל צורות, דמויות שונות, עיצובים שונים וגוונים עשירים המתאימים לאירוע בריתה.

עיצוב בלונים לבריתה

אז אילו בלונים כדאי להציב באירוע?

כדי שהאירוע יהיה מלא בלונים אך גם יהיה בו הגיון מבחינת עיצוב, מומלץ להציב את הבלונים בכמה וכמה מוקדים עיקריים ביניהם:

שער הכניסה

את החלל שבו אתם חוגגים מומלץ לתחום באמצעות שערי בלונים בצבעים שונים תוך הצבת שער כזה בכניסה למקום. לבריתה יתאימה עמודי בלונים וורודים או לבנים אשר מעליהם קשת רחבה של בלונים בעיצובים שונים כמו למשל סגסוגת של בלונים וורודים ולבנים, או אפילו אדומים , סגולים או בכל גוון ילדותי שאתם אוהבים. השער יכול להיות גם כזה שיש בו אלמנטים שונים כמו דמויות של וולד דיסני, דמויות של חיות, מוצצים ועוד.

עיצוב בלונים לבריתה

בלונים וורודים עומדים

לאחר שעיצבתם את השער זה הזמן להמשיך את העיצוב של המקום באמצעות בלונים שעוצבו על גבי עמוד. עמודי בלונים הינם מלאים וצבעוניים כאשר כיום ישנם שלל עיצובים של עמודים המוסיפים חן לכל חלל, תוך שהם הופכים לחלק המשכי והרמוני לעיצוב השער עליו דיברנו קודם.

מוצצים, חיות, דמויות

כדי להוסיף קישוטים לאירוע מומלץ להוסיף בפזורה ברחבי החלל שלל בלונים גדולים בעיצובי מוצצים, דובים, חיות ועוד. אלמנטים אלה ישרו אווירה ילדותית אך מאד מקורית ויצירתית.

זר בלונים מרכזי ענק

עוד מומלץ להוסיף לקישוט החלל זר מרכזי ענק של בלונים להשלמת הקונספט שכולו מושתת על צבעים רכים של ילדות.

סידור בלונים על שולחן האוכל

על שולחן הכיבוד ושולחן המתוקים הציבו זר ענק של בלונים. כיום ניתן לרכוש זרים מעוצבים שמתאימים לשולחנות והופכים אותם לצבעוניים ומרהיבים. בנוסף מומלץ להוסיף ליד השולחן המרכזי את שמה של הילדה שגם הוא יכול להיות מעוצב אותיות נפוחות וכסופות או זהובות שישלימו את המראה המנופח והאגדי של האירוע.

מהיכן ניתן להשיג את כלל האלמנטים לעיצוב האירוע

כיום ישנם שלל חברות המתמחות בתחום של עיצוב בלונים לבריתה ולעוד אירועים נוספים כמו ימי הולדת, מהן ניתן לרכוש את הבלונים את שירותי העיצוב.

בנוסף ישנן חנויות און ליין שמהן ניתן לרכוש את האביזרים, או חנויות פיזיות שעוסקות בנושאי של אירועים, בריתות וימי הולדת.

נסו לקבל השראה ממגזינים ותמונות באינטרנט לעיצוב האירוע, ותוכלו ליהנות מעיצוב הבריתה של הבת שלכם בצורה נכונה ומדהימה!